جمعه، بهمن ۰۷، ۱۳۸۴

خواهش و تمنا

سلام
راستش نمي دونم تا حالا اينجا بازديد كننده داشته يا نه؟
اما مي خوام يه پيشنهاد بكنم.
اول بزارين يه كم از خودم بگم :
من سيد حجت سيد وكيلي هستم. دانشجوي درس نخون مهندسي صنايع، و در ضمن دانشجوي رشته علوم حديث. مدير يه استوديوي صدا هم هستم و همينطور با يه مجموعه تبليغاتي همكاري مي كنم.
در كنار همه اين كارها هفته اي چند ساعتي رو هم براي بچه هاي راهنمايي تدريس مي كنم.
البته اين كار نه به خاطر مسائل مالي كه براي با بچه ها بودن و مسائل روحي خودمه.
راستش در نظر دارم سال آينده يه درسي رو درس بدم كه كمتر كسي درست سراغش مي ره! درس اجتماعي!! هر كدوم از ما فكر مي كنم كمترين خاطرات آموزشي مون به اين زنگ در دوران مدرسه بر مي گرده. در صورتيكه يكي از مهمترين درس ها هستش!
مي دونين ، ما هيچ وقت ياد نمي گيريم احترام به بزرگتر به چه دردي مي خوره؟ رد شدن از خط عابر پياده چه فايده اي جز وقت تلف كردن داره؟
و خيلي چيز هاي ديگه . حالا ازتون پيشنهاد مي خوام توي چيز هايي كه فكر ميكنين بايد توي مدرسه ياد مي گرفتيم و يادمون ندادن.
بياين يه كلاس درس واقعي داشته باشيم از ملزومات اجتماع. اگر موافقين بسم اله
من منتظرم

هیچ نظری موجود نیست: